GoodFood@School vragenuurtje

Met GoodFood@School hebben we door te experimenteren in scholen kennis opgebouwd rond gezonde en duurzame voeding op school. Dit willen we graag met jullie delen. We weten dat jullie veel vragen rond voeding hebben die jullie ons of andere scholen graag zouden stellen. Met dit digitale vragenuurtje willen we jullie de mogelijkheid geven om dit te doen.

'Wandel' binnen en stel al je vragen die je hebt over gezonde en duurzame voeding op school of laat je inspireren door anderen.

• Wanneer? 28 april 2021 van 14u tot 15u. Je blijft zo lang je zelf wil.
  • Voor wie? Leerkrachten, directie, ouders, leerlingen, keukenpersoneel, ... Iedereen is eigenlijk meer dan welkom!
  • Hoe deelnemen? Vul het formulier hieronder in en je krijgt op voorhand een mail met de link om deel te nemen aan het vragenuurtje.
Aan de slag gaan met gezonde en duurzame voeding?

Bekijk zeker onze toolkit. Dit zal ongetwijfeld aan bod komen tijdens het vragenuurtje.

Neem een kijkje

Vraag de link om deel te nemen hieronder aan!