Katharina Beelen

Mijn belangrijkste drijfveer in deze job:

Samen blijven nadenken over hoe we op realistische wijze onze planeet leefbaar kunnen houden voor iedereen.

Mijn tip:

"Wat gaan we weer eten vandaag? Vertrek van een paar lekkere seizoensgroenten om je menu op te bouwen en je komt vanzelf tot nieuwe, lekkere combinaties. Bij wijze van garnituur kan je er al eens een stukje vlees bij serveren. Een boodschappenlijstje helpt om niks te vergeten, maar ook om je niet te laten verleiden tot overbodige producten die misschien toch niet op geraken."

Katharina Beelen

Mijn favoriet recept:

Ik heb steeds een voorraad sojabrokken in huis. Dat klinkt misschien als hondenvoer, maar je kan er in een handomdraai lekkere gerechtjes mee maken. Van een ovenschotel met bloemkool of prei over een spaghetti met mediterrane groentjes tot chili sin carne, een favoriet bij de kinderen!