GoodFoodBoost in jouw school

13/11/2019

GoodFoodBoost

Tijdens drie leersessies ondersteunen we jou om gezonde en duurzame voeding een plaats op school te geven, en ruimte te creëren om elkaar te inspireren.

Voor wie? 15 leerkrachten, directies en andere medewerkers binnen scholen(groepen) van lager en middelbaar onderwijs (max. 2 per school) uit Vlaams-Brabant.

Wat? Drie leersessies

• Sessie 1 (vrijdag 7 februari 14-17u): Onderzoeken waar er nog knelpunten zijn op jouw school en kijken hoe we je bondgenoten kunnen betrekken om die aan te pakken.
  • Sessie 2 (woensdag 25 maart 14-17u): Doelstelling formuleren en stappenplan uitschrijven zodat we jouw ideaal scenario op school kunnen concretiseren.
  • Sessie 3 (donderdag 7 mei 14-17u): Kijken hoe gezonde en duurzame voeding een structurele plek kan krijgen binnen je school.

Kostprijs: Gratis

Waar? Tijdens de sessies bezoeken we telkens een andere deelnemende school, om van elkaar te leren en elkaar te inspireren.

Schrijf je in

Helemaal enthousiast om mee te doen? Schrijf je hieronder in vóór vrijdag 24 januari.