GoodFood@School gezondheidsmatrix

De GoodFood@School gezondheidsmatrix

Waar staat jouw school nu?

Goed nieuws! Je hoeft helemaal niet van 0 te beginnen. Duurzame voeding komt op jouw school vast al eens aan bod. In sommige lessen bijvoorbeeld, of misschien drink je tijdens de pauze wel fairtradekoffie of -thee.

Begin met een overzicht van de situatie zoals die nu is op jouw school. Het helpt je om van de losse initiatieven die er misschien al zijn een samenhangend geheel te maken. De GoodFood@School gezondheidsmatrix zet je daarbij op weg.

Aan de slag: vul de GoodFood@School gezondheidsmatrix in voor jouw school

Een duurzaam beleid bestaat uit een gezonde mix van aanpakken op verschillende niveau’s, van de individuele leerlingen tot de hele (buiten)schoolse omgeving.

Geef alle zaken die jouw school doet een plek in de GoodFood@School gezondheidsmatrix.

Aan de slag? Vul hieronder je gegevens in om de nodige documenten en templates gratis te downloaden.

Vul hier in

Download de blanco GoodFood@School gezondheidsmatrix en vul de situatie in zoals die nu is op jouw school.

Hulp nodig?

Bekijk de ingevulde GoodFood@School gezondheidsmatrix als voorbeeld. Zo ontdek je snel waar de zaken die jouw school al doet een plek krijgen op het schema.

Meer over de GoodFood@School gezondheidsmatrix

Ontdek hier meer info en tips bij de verschillende aanpakken en niveau's van de GoodFood@School gezondheidsmatrix.

Interessante link:

Het Vlaams Instituut Gezond Leven biedt met Gezonde School een antwoord op al je vragen rond een gezondheidsbeleid op school.

Naar de site