Met je school #ronddewereld voor Rikolto

19/02/2021

Met je school #ronddewereld

Wil jij met jouw school meedoen en samen met ons de wereld - virtueel - rond geraken? Daag je leerlingen en/of collega's uit en organiseer een sportieve tocht voor hen. Fiets, wandel, loop, zwem, skate, ... voor 31 mei 2021 een zelfgekozen aantal kilometers en laat jullie sponsoren. Zo vragen we aandacht en steun voor het eenvoudige recht op goed eten voor iedereen, overal. Doe mee met #ronddewereld!

Interesse?

Maak een actiepagina aan en ga aan de slag. We ondersteunen jullie graag met het opzetten van deze actie dus contacteer ons gerust via myrthe.peijnenborg [at] rikolto.org

Schrijf je in!
Bekijk hier een mooi voorbeeld van een school uit Grimbergen

Zij organiseerden een wandeltocht die je samen met je gezin/je vrienden/je familie helemaal coronaproof kon doen. Laat je inspireren en kijk hoe zij dit juist aanpakten.