Wat gaan jullie doen rond goed eten? Vertel het ons en ontvang gratis groeipotloden of placemats!

30/08/2022

Wat gaan jullie doen rond goed eten? Vertel het ons en ontvang groeipotloden of placemats!

We zijn heel benieuwd hoe jullie dit schooljaar werk gaan maken van goed eten. Hebben jullie nieuwe afspraken over de tussendoortjes? Besteden jullie er meer aandacht aan in de les? Starten jullie een moestuintje of gaan jullie in gesprek met de cateraar? Vertel het ons en jullie krijgen van ons leuke groeipotloden of mooie placemats met illustraties van Eva Mouton. (Zolang de voorraad strekt)

Ps: Zijn de potloden of placemats in gebruik? Dan vinden we het heel leuk dat je een foto post met de hashtags #goodfoodatschool & #rikoltobe

Laat hier je gegevens achter: