Begeleiding bij het realiseren van een gezond en duurzaam voedingsbeleid op jouw school

Begeleiding op maat

Wat?

Op de website vind je een kant-en-klare toolkit waarmee je van gezonde en duurzame voeding op jouw school de normaalste zaak van de wereld kan maken. Zowel op vlak van voedingconsumpties op school (warme maaltijden, brooddozen, tussendoortjes, events,…) als op vlak van sensibilisering en educatie vind je een waaier aan nuttige informatie: je gaat aan de slag met onze toolkit, volgt het stappenplan, je krijgt een overvloed aan handvaten en inspirerende voorbeelden.

Er is natuurlijk niet altijd ruimte op school om hier werk van te maken en om hier aan de kar te trekken.
Daarom helpen we je graag op weg in drie livesessies en drie digitale sessies, om van je idee tot een beleid te komen.

Wie?

Deze begeleiding is van toepassing voor leerkrachten, directies, schoolpersoneel van het lager of het secundair onderwijs.

Interesse?

Laat je gegevens hier achter en we contacteren je snel met meer informatie.