Toolkit: aan de slag

Ga zelf aan de slag op jouw school

Gezonde en duurzame voeding in alle Vlaamse scholen. Daar gaan we voor met GoodFood@School. Ook in jouw school? Met de GoodFood@School Toolkit ga je in zeven stappen aan de slag om een duurzaam voedingsbeleid uit te werken op jouw school. Met handige tips, inspirerende voorbeelden uit de praktijk en onze hulplijn die je bijstaat bij elke stap. Verder vind je ook actiefiches rond concrete thema's en de link naar leermiddelen rond gezonde en duurzame voeding, zowel voor lager als secundair onderwijs.

Veel leesplezier!

Bekijk de toolkit

Vul hieronder je gegevens in en krijg gratis toegang tot de toolkit die we hebben samengesteld.

Hoor je het donderen in Keulen bij het woord 'voedingsbeleid'? We helpen je alvast op weg met de nodige richtlijnen en duiding hierover, zodat je helemaal mee bent.

Laat je inspireren door onze pilootscholen

In vier steden begeleiden we pilootscholen - onze School Food Labs - in een intensief tweejarig traject. Het doel: het voedingsaanbod op school verduurzamen.

Laat je inspireren door hun acties en de stappen die ze zetten.

Wil je extra begeleiding?

Ontdek onze gratis schooltrajecten