GoodFood@School Gent webinars

26/03/2021

Dat gezonde en duurzame voeding op school ontzettend belangrijk is moeten we je waarschijnlijk niet meer uitleggen. Maar wat houdt dat concreet in, hoe kan je eraan werken en wie kan je daarbij helpen? Verschillende organisaties in Gent slaan de handen in elkaar om je doorheen 3 mooie webinars wegwijs te maken in de wondere wereld van voeding op school.

De GoodFood@School Gent Webinars

De laatste 3 dinsdagen van mei kan je je telkens laten inspireren door de webinar reeks van de Gentse School Food Council.

• Dinsdag 11 mei: Goed eten op school – Dromen & good practices (19h30 - 21h):
    Droom weg bij de mooie documentaires ‘Real food for real people’ en 'het verhaal van Patrick Marchal' – met nabespreking met documentairemaakster Laura Zuallaert - en laat je inspireren door een live toelichting van Vlaamse scholen die zélf al aan de slag gingen met gezonde en duurzame voeding.

• Dinsdag 18 mei: Naar betere voeding op JOUW school! - Praktische tips & tricks (19h30 - 21h):
    In deze workshop neemt Rikolto je mee door allerlei praktische tips & tricks om op jouw school concrete stappen te zetten naar gezondere en duurzamere voeding.

• Dinsdag 25 mei: Jouw voedingsvragen beantwoord door experts & ondersteuners (19h30 – 21h):
    Je staat er niet alleen voor: heel wat organisaties helpen je graag verder op weg. Op deze dinsdagavond krijg je een overzicht van het aanbod van verschillende organisaties en kan je al jouw vragen stellen aan de experten van Join For Water, MOS, Logo Gezond+, Velt, FAVV en Rikolto..

Schrijf je nu in!