School Food Council Gent

Gezonde, duurzame en toegankelijke voeding is iets wat vele Gentse scholen nauw aan het hart ligt. Maar hier concreet mee aan de slag gaan, kan soms ook uitdagend zijn. Hoe zorg je voor een sterk voedingsbeleid, hoe verduurzaam je je aanbesteding, hoe neem je je leerlingen mee in het verhaal en bij wie kan je terecht voor hulp? De partners van de Gentse School Food Council slaan de handen in elkaar om de scholen hierbij te ondersteunen. Dit doen we via het gezamelijke initiatief GoodFood@School Gent, rekening houdend met de specifieke context van de stad en de scholen die zich hier bevinden.

Heel wat partners van de School Food Council hebben zelf ook een aanbod voor scholen. Benieuwd wat ze te bieden hebben? Kijk dan snel hieronder.

School Food Council Gent in actie:

Ondersteuning nodig van onze partners?

Begeleidingen

Educatie

Subsidies

Voedingsaanbod