School Food Council Leuven

In deze stedelijke werkgroep hebben we relevante actoren verzameld om samen te werken rond het thema gezonde en duurzame voeding op school. De ambitie is dat alle scholen van de Stad Leuven werk maken van een gezond en duurzaam voedingsbeleid. Vanuit de krachten en de expertise van de verschillende spelers trachten we een aanpak te bepalen om dit voor de scholen zo makkelijk en helder mogelijk te maken.

Bovendien willen we de begeleidingen, trajecten, workshops en activiteiten die de leden van de School Food Council aanbieden, op een gebruiksvriendelijke manier samenbrengen.

Hulp nodig van onze partners?

Beleid

Educatie & actie

Voedingsaanbod

Financiën

School Food Council Leuven in actie

De School Food Council wil een aanspreekpunt zijn voor alle vragen rond dit thema. Met de kennis en expertise rond tafel koppelt GoodFood@School-coördinator Jen Willems snel naar jou terug.

Stel ons je vragen